czwartek, 17 lipca 2014

Zaczynamy :)

Witam Was wszystkie : )

Już od dłuższego czasu zabierałam się za założenie bloga, jakoś zawsze to odkładałam ale w końcu mam więcej czasu (wakacje :P) i się za to wzięłam. 
Blog będzie głównie o mojej pielęgnacji włosów, wiem że takim  blogów już jest ogrom, no ale cóż .. już nie mogłam się powstrzymać :P
Może na początek coś o mnie :)
Mam 19 lat, chodzę do szkoły średniej (już ostatni rok :)) od końca zeszłego roku/ początku bieżącego czasu jestem "włosomaniaczką". Blogi innych włosomaniaczek przeglądam już od dawna i zdążyłam zaczerpnąć nie małej wiedzy, obecnie przeglądanie takich włosów jest już na porządku dziennym :P
Może jakieś zdjęcia.. z przed włosomaniactwa ? :)
(by zobaczyć większe zdjęcie lepiej obrazujące stan włosów wystarczy w nie kliknąć :))

^ Rok 2012 -grudzień . Włosy niejednokrotnie niszczone farbowaniem i rozjaśnianiem. Stan okropny, popalone przez domowe kilkukrotne używanie rozjaśniacza...


^ Rok 2013 pierwsze zdjęcie kwiecień, drugie- sierpień . Włosy w tym roku były znów farbowane (czerwień)- na pierwszym zdjęciu włosy wyprostowane. Wyglądają znośnie.. ale w dotyku siano!  następnie poddane dekoloryzjacji i jeszcze rozjaśniane.. no pięknie.. praktycznie każda końcówka rozdwojona x razy!

^ Rok 2014, maj. Już odstawiłam (prawie że zupełnie) prostownicę którą kiedyś - przyznam się, katowałam włosy praktycznie dzień w dzień.. Włosy nie były farbowane od roku, pasemka ostatnio mialam robione też niecały rok temu. Zdjęcie niezbyt ciekawej jakości, zaniedługo wstawię nowe, lepiej ujmujące obecny stan i długość moich włosów :)


Na prawdę nie zdawałam sobie sprawy, że miałam takie popalone sianko dopóki nie zaczęłam przeglądać starych zdjęć... Tragedia! 
Obecnie moja pielęgnacja wygląda zupełnie inaczej. Żadnego rozjaśniania, farbowania, unikam prostownicy i lokówki (jedynie OKAZYJNIE). Myję włosy metodą OMO :) Więcej na temat mojej obecnej pielęgnacji w następnym poście, bo to dość obszerny temat. : )




Pozdrawiam, Mruczyca <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz